torsdag 26 februari 2009

Sisten är en rutten fläsk

Underbar dag med min dotter.

Först frissan.
Inte en dag för sent. Både jag och dottern blev av med en 10 cm var.
Frissan konstaterade att nästa gång vi beställer tid för dottern så behövs en vuxentid. Hennes hår krävde ordentligt jobb = mycket tjockt hår.

Sen Heron City och lunch och bio.
Dottern åt sushi och jag en thaiwok... grönsaker i grön curry.

Läskig film LasseMaja Kameleontmysteriet... tur att bästa gosedjuret var med - och mamma.

Shoppade loss på H&M.

Hämtade sonen. Lockade med fika (Latte för mig!) på kondiset nere i Örnsberg men näää det ville inte barnen. De ville baka hemma.

Innan vi kom till porten skrek dottern "sisten är en rutten fläsk" och jag lunkade på... men så tänkte jag va faaan här är ju lite gratis motion och sprang som en dåre - kom 2:a.

Det blev chokladbollar - och där föll jag som en fura. Pling så åkte det in ett par tre bollar.
Well. Det är allt onyttigt som kommer över mina läppar idag - så det så!

I kväll blir det pasta med pesto och kyckling.
Inge' mer.

Inga kommentarer: